BetOnline.ag

Search:

Type: Posts; User: twinkie13; Keyword(s):

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Costa Rica you are welcome

    Costa Rica

    you are welcome
  2. Replies
    2
    Views
    86

    I got killed early too took last week off ...

    I got killed early too

    took last week off

    I admire your persistence
  3. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    damn suxks for brady prop guys

    damn suxks for brady prop guys
  4. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    hussain no muslims allowed in nfl

    hussain no muslims allowed in nfl
  5. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    it says fat bloke under your name

    it says fat bloke under your name
  6. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    ?

    ?
  7. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    LOL the NFL just said Fuck the Muslims?

    LOL the NFL just said Fuck the Muslims?
  8. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    i been on this ramen noodle kick like every...

    i been on this ramen noodle kick

    like every night'

    has to be terrible for you
  9. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    the bears

    the bears
  10. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    hanz and franz wasnt funny then aint funny...

    hanz and franz

    wasnt funny then

    aint funny now
  11. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    i meant barca

    i meant barca
  12. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Southampton or Stoke

    Southampton or Stoke
  13. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    but he aint a fat bloke

    but he aint a fat bloke
  14. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    and to answer you from a day or so ago manuk ...

    and to answer you from a day or so ago manuk

    yea Rob ryan is gettin heat in the press as is the whole lot of em

    well deserved too
  15. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    manuk who is in avy?

    manuk who is in avy?
  16. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Cairo Santos BABY

    Cairo Santos BABY
  17. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    best time to listen

    best time to listen
  18. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    same thing in NO bro....passing of the times I...

    same thing in NO bro....passing of the times

    I saw ESPN say the best teams didnt play this week

    I say I agree

    to NE and NO tho the divisions are the 2 worst in NFL so anything can happen and...
  19. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    was that Drew or Brady good Lord run for the...

    was that Drew or Brady

    good Lord run for the first and slide?

    wow what a concept
  20. Replies
    1
    Views
    28

    RIP Dan Goosen

    :shake:
  21. Replies
    596
    Views
    20,251

    nah Ill be courtside floor seats wtf you think...

    nah Ill be courtside floor seats

    wtf you think I was doing in CLE a few weeks back?
  22. Replies
    21
    Views
    420

    there was no choice

    there was no choice
  23. Replies
    24
    Views
    412

    lol at that Saints line

    lol at that Saints line
  24. Replies
    82
    Views
    2,027

    yep look like a Saints team to me

    yep

    look like a Saints team to me
  25. Replies
    62
    Views
    1,250

    :rofl: I needed this this AM

    :rofl:

    I needed this this AM
  26. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Great game!!

    Great game!!
  27. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Lol at that tackle tho

    Lol at that tackle tho
  28. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    This is sad.

    This is sad.
  29. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Suxks

    Suxks
  30. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Saints have real issues...news flash.... Only...

    Saints have real issues...news flash....

    Only team that will let them back in this game(and season) is DAL

    But we are just what Dr ordered....at least I can buy the tickets around me and have...
  31. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    my Father is over be in and out GL all and...

    my Father is over

    be in and out

    GL all and WHO DAT?
  32. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Hoyer obv

    Hoyer obv
  33. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    :shake:

    :shake:
  34. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Ive never understood that type of racing but neat...

    Ive never understood that type of racing but neat shit Hoss

    learn shit everyday

    why I ask questions:shake:
  35. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    31-1 upset at Woodbine Hoss?

    31-1 upset at Woodbine Hoss?
  36. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    RIP I see he passed

    RIP

    I see he passed
  37. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    wow thats awesome man name?

    wow thats awesome man

    name?
  38. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    Teddy B

    Teddy B
  39. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    is that yours in the pic?

    is that yours in the pic?
  40. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    minny guys why not? playing in the dome...

    minny guys

    why not? playing in the dome forever right?
  41. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    I def like the OVER... I am a tad nervous on...

    I def like the OVER...

    I am a tad nervous on the Saints....I feel like the Pokes owe us one....but, Saints in Primetime are usually money...OTR is a diff story

    Just not sure how we stop Demarco...
  42. Thread: Jordy Prop

    by twinkie13
    Replies
    25
    Views
    404

    and yea on the book I get 250 max by my local...

    and yea on the book

    I get 250 max by my local on those
  43. Thread: Jordy Prop

    by twinkie13
    Replies
    25
    Views
    404

    Nice on Jordy bro I assume this by natire of...

    Nice on Jordy bro


    I assume this by natire of the rush/rec, but returns DO NOT count ?

    gl on that one as well
  44. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    i hope your avy......you like that racing?

    i hope

    your avy......you like that racing?
  45. Replies
    3,019
    Views
    14,518

    minny has a roof if need be right?

    minny has a roof if need be right?
Results 1 to 45 of 500
Page 1 of 12 1 2 3 4