Signup at BetOnline

Search:

Type: Posts; User: IvyinBarondise; Keyword(s):

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.46 seconds.

  1. Sticky: What'd he do yesterday?

    What'd he do yesterday?
  2. Sticky: Who am I playing? And what's his thursday record?

    Who am I playing? And what's his thursday record?
  3. last year i missed out on the six max by 20...

    last year i missed out on the six max by 20 minutes to finish out the FT and it was the tourney I went there for...this year, it's all we're going there for.
  4. http://seminolehardrockpokeropen.com/ standard...

    http://seminolehardrockpokeropen.com/

    standard spot,

    aggro player opened after play folded to him, Luke had 95K @ 6K BB and the blinds were about to go up,

    he shoved....BB snaps and the...
  5. he doubled, unofficial FT, 10 left

    he doubled,

    unofficial FT, 10 left
  6. he's ITM, short stacked, been card dead for a...

    he's ITM,

    short stacked, been card dead for a while...

    11 left, redraw @ 9, Luke needs a double at about 50K
  7. Replies
    4
    Views
    161

    Everybody suited up so I don't mind the start

    Everybody suited up so I don't mind the start
  8. I made threads before I even started and played...

    I made threads before I even started and played well...no jinxes here lol...

    I also texted Justin when this started telling him I felt a win here!

    16 left, he's got around 86K...avg stack's...
  9. this

    this
  10. Replies
    4
    Views
    161

    Big play on Bulls tonight...

    Picking my spots this season: 2-1 +$245 (+4.9 units)


    Bulls are a beast on the road and Denver's not taking care of business @ home this season. 50% of Rose and Gasol are enough to stay...
  11. Worm's deep in a nice lil' tourney @ seminole hard rock...

    http://seminolehardrockpokeropen.com/


    close to three tables, he's got around 75K from 15K starting stack...108 entrants which means 60K is the avg. stack @ 27 players left (3 tables)...
    ...
  12. Sticky: I want u BAR lol

    I want u BAR lol
  13. wow thank you brees, you the man.... :shake:

    wow thank you brees, you the man....

    :shake:
  14. Replies
    16
    Views
    225

    sattys r soft as fuck

    sattys r soft as fuck
  15. Replies
    16
    Views
    225

    good luck and nice score... Faz, worm's gotten...

    good luck and nice score...

    Faz, worm's gotten tons of checks off ACR and they're allowing big wire transfers for this milly...it's the biggest US MTT since black friday....540 buy in...and site...
  16. Replies
    16
    Views
    225

    Yeah, work withdrew no problem, a guy I know has...

    Yeah, work withdrew no problem, a guy I know has gotten big $$ off of there... Idk how long it'd take to get 1st place $$ thoigh ... 6 figs up top
  17. Replies
    16
    Views
    225

    ACR milly guaranteed....

    I was done with ACR, then got an email bout a free Satty seat $25+3 into the milly guaranteed today..

    400+ entrants, 25 seats, won the seat...

    so I'm playing it now on December 14th....it's one...
  18. fucking Chargers might end up costing me

    fucking Chargers might end up costing me
  19. Jets +4.5 Seattle -6.5 NYJ/Blo over 39.5 SD -4...

    Jets +4.5
    Seattle -6.5
    NYJ/Blo over 39.5
    SD -4
    Chicago -5

    MNF= 54
  20. Replies
    24
    Views
    227

    yeah w/e also lost the WSOPC Ring on the one...

    yeah w/e

    also lost the WSOPC Ring on the one you guys watched....AQ to 1010...

    1010 has been the hand that has cost me the most money, either way
  21. Replies
    24
    Views
    227

    nah.... we were 4 handed....2,3,4 all had same...

    nah.... we were 4 handed....2,3,4 all had same stack.... about 10000000 ships had gotten though but i had been pretty patient 4 handed (almost an hour)...

    I really wanted a call lol...the big...
  22. Replies
    24
    Views
    227

    it became a fucking hyper....i ran 1010 into AA 4...

    it became a fucking hyper....i ran 1010 into AA 4 handed in a 2 million pot at 120 BB....shocked 4 guys made it to 120k bb...was nuts....

    could've been better/worse.....i ran pretty bad, lost a...
  23. Replies
    24
    Views
    227

    49 left, 36 pay

    49 left,

    36 pay
  24. Replies
    24
    Views
    227

    Borgata $50,000 gtd Wednesday

    came for the 1 day... 330 runners ...11 AM start

    $300 buy in, 25k starting stacks...

    Haven't played in a while...

    Got 250k at 6k bb when we get back at 8:30pm from dinner break

    Check...
  25. Thread: Utah -3

    by IvyinBarondise
    Replies
    7
    Views
    191

    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...

    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    no love :(
  26. no idea, rotowire prob has it by 7

    no idea, rotowire prob has it by 7
  27. both teams trending over this season... but I...

    both teams trending over this season...

    but I dont love games where Kobe can play 4q b/c the totals can get hurt by low FG%s and lack of 3pt production...

    high total to negate the over trend...
  28. Replies
    81
    Views
    960

    The Sopranos The West Wing Game of Thrones...

    The Sopranos
    The West Wing
    Game of Thrones
    Dexter

    no order

    Honorable mention?

    House of Cards
  29. Thread: Utah -3

    by IvyinBarondise
    Replies
    7
    Views
    191

    Utah -3

    5 units...($250)...first big play of the season (1-1, -$5)


    Utah's coming home after a long road trip, have played some good games at home this season so far. I'll deal with the 3. I'll deal with...
  30. fucking giants not taking the FG cost me my bye...

    fucking giants not taking the FG cost me my bye shot
  31. Replies
    11
    Views
    171

    if anyone's awake...

    worm is at the final table of carbon ops #37 ....

    9 left, ...

    he's rocking about 20 bigs....

    $29,000 up top:tiphat:
  32. Replies
    31
    Views
    504

    LOL

    LOL
  33. Replies
    31
    Views
    504

    yeah i agree... I told worm that his line made...

    yeah i agree...

    I told worm that his line made no sense...the only hands tonking can even be kinda worried about is AA, under Jacks boat and Quads...and I would've only supported how he played...
  34. Houston/Cle Under 42 Detroit +2 Philly/Gb over...

    Houston/Cle Under 42
    Detroit +2
    Philly/Gb over 55
    Seattle/KC under 42.5
    NYG +4.5

    MNF 45
  35. Replies
    31
    Views
    504

    tonking is a fucking G.... great call.... ...

    tonking is a fucking G....

    great call....

    am in shock, Newhouse B2B 9ths...this was a pretty sick blowup
  36. Replies
    31
    Views
    504

    Im rooting for him too...dont wanna root against...

    Im rooting for him too...dont wanna root against him...anyone else you want?lol
  37. Replies
    39
    Views
    638

    lakers might do it soon lol

    lakers might do it soon lol
  38. thx paid

    thx paid
  39. Replies
    42
    Views
    495

    Getting married at Duck Walk Vineyards next...

    Getting married at Duck Walk Vineyards next September 19th.

    they make a ton of wine, some I'm told are pretty good... there's a sweet one called "Gatsby red" and I like their 2010 Merlot and...
  40. Replies
    10
    Views
    285

    yeah, and pop paid 250k for it

    yeah, and pop paid 250k for it
  41. my browser's hating on CTG right now...BAR...PM...

    my browser's hating on CTG right now...BAR...PM me a new pp info?
  42. Replies
    10
    Views
    285

    that's why i love him though....he wins...

    that's why i love him though....he wins everytime...these fines are nothing compared to the way he keeps his team fresh and w/o injuries. Duncan owes his career longevity to this man...spurs owe...
  43. Replies
    10
    Views
    285

    in the double digits yet * lol sorry... BAR,...

    in the double digits yet * lol sorry...


    BAR, i think I may like the over more now...this guarantees high FG% out of houston obv...and SAS will be shooting 3pts all night long...

    historically...
  44. Wow...I just wrote a lot of stuff that just got...

    Wow...I just wrote a lot of stuff that just got deleted fuck.

    Spurs don't really need this game. They're old enough to actually not go hard should Houston jump out early. Securing the health of...
  45. Replies
    31
    Views
    504

    worm's a pussy, always will be... Jump...idk...

    worm's a pussy, always will be...

    Jump...idk something small to be interested in the live feed...

    I wanna make a bet on newhouse...you wanna propose a bet against him that's fair?
Results 1 to 45 of 500
Page 1 of 12 1 2 3 4