Welcome to CappingTheGame.com!
BetOnline

Search:

Type: Posts; User: barmeezee; Keyword(s):

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.30 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    3,603

    nice bro

    nice bro
  2. Thread: Thursday CBB

    by barmeezee
    Replies
    15
    Views
    627

    nuice job

    nuice job
  3. Thread: Sunday CBB

    by barmeezee
    Replies
    29
    Views
    1,158

    Just great to see...called out the total bein off...

    Just great to see...called out the total bein off by ten and almost hits ur number ..great eye for value on that play
  4. Replies
    21
    Views
    728

    liking ole mIss kent over

    liking ole mIss kent over
  5. Replies
    69
    Views
    1,574

    God everyone is gonna be pounding Miami ..my boy...

    God everyone is gonna be pounding Miami ..my boy who is a sucker already hit me up asking me to bet it for him ...I hope it's one of them easy ones
  6. Rich and north Iowa look like public bets for...

    Rich and north Iowa look like public bets for sure maybe some traps brewin
  7. Replies
    15
    Views
    462

    Nice job

    Nice job
  8. Replies
    7
    Views
    175

    vvandy yuupp

    vvandy yuupp
  9. Replies
    141
    Views
    1,352

    Any chance for OT?

    Any chance for OT?
  10. Replies
    141
    Views
    1,352

    arky and missouri coming out firing

    arky and missouri coming out firing
  11. Thread: Thursday CBB

    by barmeezee
    Replies
    14
    Views
    1,106

    i think seton hall wins like the others

    i think seton hall wins like the others
  12. Replies
    141
    Views
    1,352

    liking this one alot too.. what are you thinkin...

    liking this one alot too.. what are you thinkin on it
  13. Thread: A play

    by barmeezee
    Replies
    1
    Views
    177

    agree

    agree
  14. haha yup ...

    haha yup

    http://www.tmz.com/2014/02/08/porn-star-ava-devine-cleveland-cavaliers-sex-team-playoffs/?adid=sidebarwidget-tmzsports
  15. Replies
    7
    Views
    317

    u win i lose with that shot lol

    u win i lose with that shot lol
  16. Thread: thursday CBB

    by barmeezee
    Replies
    7
    Views
    285

    welcome

    welcome
  17. Thread: Tuesday CBB

    by barmeezee
    Replies
    10
    Views
    653

    well done u konw ur team

    well done u konw ur team
  18. yea why not kick it outta the endzone like the...

    yea why not kick it outta the endzone like the other kicker does duh
  19. defense wins championships enough said... look at...

    defense wins championships enough said... look at last few years giants twice steelers twice new orleans even held colts to 17 the year they won, ravens, etc
  20. wowwwoowowowoo

    wowwwoowowowoo
  21. yeap obviuos first down

    yeap obviuos first down
  22. lol

    lol
  23. Replies
    17
    Views
    645

    ohhhh must be total touchdowns scored by both...

    ohhhh must be total touchdowns scored by both teams. i see that one offered at 5.5 ... but hey that is a sick bet
  24. Thread: XLVIII

    by barmeezee
    Replies
    101
    Views
    5,818

    baller yo

    baller yo
  25. Replies
    17
    Views
    645

    Denver under 5.5 TDS -135 where the hell u find...

    Denver under 5.5 TDS -135
    where the hell u find that one
  26. Replies
    70
    Views
    2,502

    Or is it the 1 yard line?

    Or is it the 1 yard line?
  27. Replies
    70
    Views
    2,502

    Yep really liking that too.. Ball placed at the 2...

    Yep really liking that too.. Ball placed at the 2 on P int in the endzone and both teams gonna punch it in from two ..he'll Denver May pass in that spot
  28. Love it..thx

    Love it..thx
  29. i think a few people are missing the point here...

    i think a few people are missing the point here and of course there are many things to find pointing to a play on the clippers etc but the situation is what he is talkin bout and the play is...
  30. Disagree ..they can't see into the future ..once...

    Disagree ..they can't see into the future ..once tonight's game plays out the market will move the line based on what post #35 mentioned.
  31. Replies
    66
    Views
    767

    starting to like zona total over alot and ucla...

    starting to like zona total over alot and ucla one too kinda 1H and game
  32. Replies
    85
    Views
    1,677

    HEY BC are you playing Portland or their TT OVER...

    HEY BC are you playing Portland or their TT OVER or Game over?
  33. Replies
    85
    Views
    1,677

    wow didnt expect phoenix to suck dick

    wow didnt expect phoenix to suck dick
  34. Replies
    66
    Views
    767

    a million fouls million turnovers sloppy ass...

    a million fouls million turnovers sloppy ass game...

    what u got left tonight SOB???
  35. Replies
    209
    Views
    7,334

    more plays please i cant win on my own ..lol

    more plays please i cant win on my own ..lol
  36. Replies
    66
    Views
    767

    playin up and down in UNC

    playin up and down in UNC
  37. Replies
    85
    Views
    1,677

    [QUOTE=TheCashMan;2008423] i dont get TT for...

    i dont get TT for halves .. sucks.. would u take full game?
  38. Replies
    66
    Views
    767

    crushing 3 at the end such crap man fuck betting

    crushing 3 at the end such crap man fuck betting
  39. Thread: Minn 6 u

    by barmeezee
    Replies
    2
    Views
    315

    like it too

    like it too
  40. Replies
    66
    Views
    767

    these refs calllin everything in this dartmouth...

    these refs calllin everything in this dartmouth game both teams at the bonus with ton o ftime left jesus
  41. Replies
    66
    Views
    767

    i dont have an total offered for toledo

    i dont have an total offered for toledo
  42. Pound town baby

    Pound town baby
  43. Replies
    66
    Views
    767

    This one picked up quick Dartmouth getting to...

    This one picked up quick Dartmouth getting to bonus is all that's keeping them in this one
  44. Replies
    66
    Views
    767

    Dartmouth having a very difficult time scoring...

    Dartmouth having a very difficult time scoring the ball or getting good looks ..hope this stays like this should be another 60-40 game if it does
  45. Replies
    66
    Views
    767

    That's 2 Memphis overs I got fucked on last two...

    That's 2 Memphis overs I got fucked on last two games
Results 1 to 45 of 500
Page 1 of 12 1 2 3 4