Bet at 5dimes March Madness at BetOnline BetOnline.ag Bet at 5dimes

Search:

Type: Posts; User: HUNT; Keyword(s):

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.36 seconds.

  1. Some real shit in here. I feel you guys.

    Some real shit in here. I feel you guys.
  2. Replies
    26
    Views
    353

    I forgot about the fsu war chant. Love that. ...

    I forgot about the fsu war chant. Love that.

    I can't stand rocky top
  3. golf is another one she hates..

    golf is another one she hates..
  4. I hope she doesn't care about football saturdays

    I hope she doesn't care about football saturdays
  5. Yeah, I have to leave room for another TV but she...

    Yeah, I have to leave room for another TV but she thinks it's pathetic for tennis.
  6. I've had to excuse myself from family dinners to...

    I've had to excuse myself from family dinners to go to the bathroom and make halftime bets.

    Dad is pretty sharp with his sports..pretty spot on when he says who he likes..usually only involve...
  7. Does anyone you are close with have a problem with you gambling on sports?

    Most of my family and friends know I do....they are pretty indifferent but I can only imagine what is said behind my back...not that i give a fuck.
  8. Replies
    26
    Views
    353

    I dig Michigan State and Ohio States..outside of...

    I dig Michigan State and Ohio States..outside of Michigan.
  9. Replies
    26
    Views
    353

    Best college fight song

    What is yours?
  10. Replies
    7
    Views
    327

    can't disagree. gl

    can't disagree. gl
  11. Replies
    40
    Views
    758

    ball out bro

    ball out bro
  12. Replies
    29
    Views
    794

    some funky shizz going on with that kid, his...

    some funky shizz going on with that kid, his brother, cash, etc.
  13. Replies
    41
    Views
    1,089

    i like it..crush it brother.

    i like it..crush it brother.
  14. Replies
    41
    Views
    1,089

    happy birthday homeboy. Michigan football is back.

    happy birthday homeboy. Michigan football is back.
  15. Replies
    171
    Views
    1,071

    No doubt. Just mute her.

    No doubt. Just mute her.
  16. Replies
    171
    Views
    1,071

    Ok, Ariana Grande is fucking terrible..I cannot...

    Ok, Ariana Grande is fucking terrible..I cannot stand her.
  17. Replies
    171
    Views
    1,071

    Boogie!

    Boogie!
  18. Replies
    171
    Views
    1,071

    Regardless tits are percolating tonight

    Regardless tits are percolating tonight
  19. Replies
    171
    Views
    1,071

    My dick gonna have a heart attack jacking off to...

    My dick gonna have a heart attack jacking off to xtina later.
  20. Replies
    171
    Views
    1,071

    Epic. Nas. Just epic.

    Epic. Nas. Just epic.
  21. Replies
    171
    Views
    1,071

    My god her tits look amazing tonight.

    My god her tits look amazing tonight.
  22. Thread: Tupac in Juice

    by HUNT
    Replies
    6
    Views
    238

    Poetic justice

    Poetic justice
  23. Thread: Tupac in Juice

    by HUNT
    Replies
    6
    Views
    238

    Me either

    Me either
  24. Thread: ASG Sunday...

    by HUNT
    Replies
    7
    Views
    295

    Gl bro. Crush it.

    Gl bro. Crush it.
  25. Replies
    54
    Views
    1,659

    take a xanax

    take a xanax
  26. Replies
    41
    Views
    1,089

    Lol Hoke. Okorn not eligible until 2017. I did...

    Lol Hoke. Okorn not eligible until 2017. I did see the 100-1 odds. I'll put a flyer on it. Week before season starts though because of injuries, drugs, getting chased by cops etc.
  27. Replies
    41
    Views
    1,089

    In a few years yes, not this year. Tosu Is...

    In a few years yes, not this year. Tosu Is loaded. I think Michigan defense will be great this year though, but that's just a gut feeling.
  28. Replies
    41
    Views
    1,089

    Attack the day with enthusiasm unknown to mankind.

    Attack the day with enthusiasm unknown to mankind.
  29. Replies
    38
    Views
    506

    How is the red wings minors so good? They just...

    How is the red wings minors so good? They just bring guys up year after year who excel.

    I don't think Howard can win a cup tho.
  30. Thread: NBA Monday...

    by HUNT
    Replies
    20
    Views
    691

    gl big chief

    gl big chief
  31. Thread: Grammy In-Game

    by HUNT
    Replies
    410
    Views
    2,236

    Lmfao

    Lmfao
  32. Thread: Grammy In-Game

    by HUNT
    Replies
    410
    Views
    2,236

    cocaine & caviar yo

    cocaine & caviar yo
  33. Replies
    288
    Views
    6,191

    Cruising down the street in my 64

    Cruising down the street in my 64
  34. Replies
    288
    Views
    6,191

    Glad to hear it. Just saw it myself too.

    Glad to hear it. Just saw it myself too.
  35. Thread: Grammy In-Game

    by HUNT
    Replies
    410
    Views
    2,236

    Lol

    Lol
  36. Replies
    288
    Views
    6,191

    I loved gone girl. Reminded me of talented Mr...

    I loved gone girl. Reminded me of talented Mr Ripley. Pike was amazing.
  37. Thread: Grammy In-Game

    by HUNT
    Replies
    410
    Views
    2,236

    I admire your effort Alex

    I admire your effort Alex
  38. Replies
    65
    Views
    1,583

    Mets too

    Mets too
  39. Replies
    371
    Views
    10,130

    Yea tosu is head of big ten by a mile in...

    Yea tosu is head of big ten by a mile in recruiting and the field
  40. Replies
    65
    Views
    1,583

    white sox and indians

    white sox and indians
  41. Thread: NBA Sunday...

    by HUNT
    Replies
    29
    Views
    1,268

    :cheers3::cheers3:

    :cheers3::cheers3:
  42. Thread: Grammy In-Game

    by HUNT
    Replies
    410
    Views
    2,236

    you and dwow did 14 of them.

    you and dwow did 14 of them.
  43. thanks bro

    thanks bro
  44. Replies
    371
    Views
    10,130

    sick classes glb..damn. hoping for a...

    sick classes glb..damn.

    hoping for a harbaugh/cum twitter war..shots fired.
  45. Replies
    5
    Views
    311

    This is bullshit..hope they don't change a thing...

    This is bullshit..hope they don't change a thing in the future.
Results 1 to 45 of 500
Page 1 of 12 1 2 3 4